Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
38

Ampak Danes Hočem Drugače

Prepoznati, razumeti in sprejeti posebnosti težav s pozornostjo in/ali hiperaktivnostjo. Priročnik za starše, vzgojitelje, učitelje in posameznike.
Lidija Šket Kamenšek
Ampak Danes Hočem Drugače Novo
25,00 € 25,00 € Prihrani 0,00 €
Na zalogi, dobava 1-5 delovnih dni

Knjigo zavijemo v darilni papir in zavežemo s trakom. Račun prejme kupec, knjigo obdarovanec.

2,90 €


Založba Celjska Mohorjeva družba
Leto izdaje 2023
ISBN 978-961-278-668-7
Spremna beseda Alenka Kobolt

Tehnične lastnosti
mehka vezava
21 x 13,5 cm
220 g
180 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družina, vzgoja in izobraževanje
psihologija in psihiatrija > razvojna psihologija

Povej naprej

Založnik o knjigi

Drugačnost kot priložnost za rast!

Pričujoče delo Lidije Šket Kamenšek je skozi njene lastne izkušnje in bogato znanje na področju motenj s pozornostjo in/ali hiperaktivnostjo zorelo več let. V tem času se je širil nabor opažanj in dobrih praks, ki jih je avtorica uporabila pri svojem delu. Sad tega je z nasveti in uporabnimi rešitvami bogat priročnik; ta predstavlja nepogrešljiv pripomoček za vse, ki se srečujejo s to problematiko: starše, vzgojitelje, učitelje in posameznike, ki živijo z izzivi ADHD.

Avtorica se v priročniku problematike motenj s pozornostjo in/ali hiperaktivnostjo loteva na jasen in sistematičen način: predstavi jo glede na življenjska obdobja, vse od novorojenčka do odrasle osebe. Za vsako obdobje posebej opiše znake in značilna vedênja, po katerih lahko prepoznamo ADHD, ob tem pa navaja tudi rešitve, s katerimi lahko starši, vzgojitelji in učitelji otroku olajšajo izzive, s katerimi se srečuje. S praktičnimi nasveti avtorica bralca opolnomoči tudi za to, da posameznikove posebnosti vidi kot pozitivne danosti, ki tako posameznika samega kot okolico bogatijo. Drugačnost je torej prikazana kot priložnost za razvijanje talentov in danosti, ki jih otrok lahko uporabi v svoj prid.

Vseskozi je v priročniku čutiti avtoričino srčnost in veselje do raziskovanja obravnavane problematike, o kateri se sicer danes govori več, a je v vzgojno-izobraževalnem procesu kljub temu večkrat spregledana. Prispevek avtorice je tako v našem prostoru več kot dobrodošel, če ne že nujen: vseživljenjsko (samo)izobraževanje staršev, vzgojiteljev in učiteljev ter njihov pozitivno naravnan odnos do tovrstne problematike lahko v veliki meri spremenita na bolje življenja otrok, ki se srečujejo z opisanimi izzivi.

IZ KNJIGE

»Otrok s posebnostmi izraža močno potrebo po ljubezni, pozornosti, sprejemanju, razumevanju in tolerantnosti. Z njim je treba biti dosleden, hkrati pa dovolj ljubeč, empatičen in čuječ. Če je mogoče, je priporočljivo spregledati manjše spodrsljaje, vedno pa opaziti napredek in ga pohvaliti.«

»Dobro je vedeti, da so starši in družina tisti, ki s svojim ravnanjem in odločitvami v prvi vrsti vplivajo na otroka in omogočajo, da so težave obvladljive, da otrok spoznava svoje talente in sposobnosti ter jih razvija, hkrati pa utrjuje tudi svoja šibka področja in primanjkljaje. Na ta način spoznava svojo drugačnost ter se uči socialnih veščin in zdravih socialnih odnosov. (Str. 84)
Resnici na ljubo imamo vsi drobec ADHD: vsi smo včasih vihravi, nepozorni, čustveni, hiperaktivni, zasanjani, prav vsi pa imamo tudi kakšno močno področje in talent. Potrebujemo razumevanje, sprejemanje, podporo, objem in priložnost, da se spoznamo in se pokažemo drugim.«

Recenzija Bukla

Število oseb z diagnozo ADHD oziroma motnjo pomanjkljive pozornosti s hiperaktivnostjo v svetu pa tudi pri nas vedno bolj narašča. Razlog za to je treba iskati v več dejavnikih, med katerimi ne gre spregledati tudi vpliva sodobnega načina življenja z vsemi njegovimi številnimi »motilci«. Tudi vzgojiteljice, učiteljice ter drugi pedagoški in strokovni delavci vse bolj opozarjajo na porast števila otrok s to motnjo, kar seveda od stroke pa tudi staršev zahteva vse več védenja in znanja. Na srečo so med nami strokovnjaki, kot je tudi avtorica te knjige, magistrica znanosti, socialna pedagoginja in profesorica razrednega pouka. Že več kot 25 let se intenzivno ukvarja s težavam pozornosti in/ali hiperaktivnostjo ter tej tematiki posveča vso svojo energijo. Med drugim tudi zato, ker sama ve, kako težko je živeti z ADHD, če ob tebi ni ljudi, ki bi te spodbujali, iskali tvoje potenciale ter – verjeli vate. Sama se nenehno trudi, kar je čutiti iz vsake vrstice tega priročnika, da s svojim znanjem in bogastvom praktičnih izkušenj »s terena« ozavešča učitelje, strokovne delavce in starše o pomembnosti empatičnega pristopa do vseh tistih otrok, ki so (malce) drugačni in zato potrebujejo tudi edinstveno obravnavo. Pričujoče delo na podlagi številnih zgodb odraslih in otrok ter praktičnih primerov ponuja obilo uvidov, pomoč in prepotrebno spodbudo. Zares dragocen priročnik, primer dobre prakse, ki bo prišel prav širokemu krogu bralcev.

Vesna Sivec Poljanšek, Bukla 179

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...